Μια ιστορία που θυμίζει ανέκδοτο, διηγήθηκε ένας πρώην εργαζόμενος σε ακριβό εστιατόριο, καθώς ο δυσαρεστημένος πελάτης επέστρεψε όχι μία, αλλά έξι φορές πίσω την μπριζόλα που παρήγγειλε και τελικά την έφαγε όταν έπεσε στο πάτωμα. Ο άνδρας που εργαζόταν ως υπεύθυνος στο συγκεκριμένο μαγαζί πριν από χρόνια, ανέφερε σε ανάρτηση ότι μια φορά πήγε ένας απαιτητικός πελάτης, μαζί με τη σύζυγό του. «Ένα βράδυ έρχεται ένας τύπος με τη γυναίκα του, όπου όλοι ξέραμε ότι ήταν στριμμένος», έγραψε, σύμφωνα με τη Mirror. Τότε, παρήγγειλε μια μισοψημένη μπριζόλα και όταν έλαβε το πιάτο, το γύρισε πίσω, ισχυριζόμενος ότι δεν ψήθηκε στη σωστή θερμοκρασία. Τελικά, επέστρεψε έξι φορές το πιάτο και χρειάστηκε να μεσολαβήσει ο διευθυντής, ώστε να λυθεί η παρεξήγηση. «Ο συγκεκριμένος σεφ είναι το πιο χαλαρό άτομο που έχω γνωρίσει στη ζωή μου, παρά την ένταση που υπάρχει στις ακριβές κουζίνες. Εκείνο το βράδυ όμως, έγινε κατακόκκινος από τα νεύρα του», ανέφερε ο άνδρας για τον μάγειρα στο μαγαζί. Στη […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.